19 listopada 2011

Trawnik pod lasem czyli kropka nad "i"

Oj nie było łatwo, nie było... Deszczowy lipiec skutecznie utrudniał założenie trawnika. Teren został wyrównany i zagrabiony. Ale żyzna, dość gliniasta ziemia nasiąknieta wodą rozjeżdżała się pod nogami niczym ciasto drożdżowe, a co dopiero mówić o walcowaniu... Co więcej spadek terenu na działce był dość znaczny i każdy ulewny deszcz oznaczał spłukanie większości nasion na rabatę. Tak więc czekaliśmy cierpliwie prawie... miesiąc! Tak - miesiąc! W tym czasie oczywiście urosły chwasty... Ale suma sumarum udalo się. A oto efekty:







9 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość że sama okolica ładna to bardzo ładnie jeszcze zadbany ogród wraz z trawnikiem. Ja jestem zdania, że warto jest używać środków do pielęgnacji roślin od http://www.substral.pl/ gdyż dopiero wtedy możemy uzyskać pożądane efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie samo założenie trawnika wymaga od nas sporo pracy tak samo jak jego późniejsze utrzymanie. Ja jestem zdania, że fajnie w artykule https://www.podlane.pl/blog/jakie-zraszacze-do-nawadniania-trawnikow-wybrac/ napisano jakie zraszacze do nawadniania trawnika się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rozwiązanie i faktycznie taki trawnik to rzecz niezwykle ważna w każdym ogrodzie. Muszę dodać, że ja również teraz staram się wybrać dobrej jakości meble ogrodowe. Jak już widziałem na stronie https://ogrodolandia.pl/ to jestem przekonany, że od nich coś sobie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny trawniczek! Bardzo podobają mi się te wewnętrzne rabatki. Świetnie w nich by wyglądał też takie bylinki https://florexpol.eu/byliny-kwiaty-wieloletnie/1860-zagwin-ogrodowy.html . Coś podobnego u siebie w ogrodzie planuję wykonać

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzenie przytulnej przestrzeni na tarasie to dla mnie kluczowy element letniego wypoczynku. Trafiłem na artykuł, który w interesujący sposób podchodzi do tematu aranżacji tarasu z użyciem sof i foteli ogrodowych https://www.pzl24.pl/artykul-4media/25062,jak-zaaranzowac-miejsce-do-wypoczynku-na-tarasie-przy-uzyciu-sof-i-foteli-ogrodowych. Wskazówki zawarte w tym tekście są bardzo pomocne w stworzeniu spójnej i komfortowej przestrzeni. Podkreślone zostało, jak ważny jest dobór mebli, które będą służyć zarówno jako element dekoracyjny, jak i funkcjonalne miejsce do odpoczynku. To idealne źródło inspiracji dla każdego, kto chce stworzyć swoją oazę relaksu na tarasie.

    OdpowiedzUsuń