13 maja 2011

Pierwsze tegoroczne zlecenie - cd...

Kilka dni temu odwiedziłam mojego szanownego klienta. Zgodnie z umową wykonałam kolejny oprysk na chwasty na trawniku, a także zrobiłam kilka zdjęć dalszej części ogrodu. Jeszcze miesiąc temu wyglądał on tak:



Rośliny iglaste i niewymagające byliny na rabatach wysypanych korą, a także żwirowe ścieżki to główne życzenia, które miałam spełnić.

Tydzień ciężkiej pracy, a także, nie ukrywajmy, kilka cieplejszych dni, przyczyniły się do zasadniczych zmian w wyglądzie tego miejsca...











Zdaję sobie sprawę, że na dwóch ostatnich zdjęciach rabaty wyglądają jakby składały się z samej kory... Niestety - efekty widoczne będą za kilka tygodni, kiedy rośliny podrosną. A tak naprawdę ładnie będzie dopiero w trzecim sezonie po posadzeniu.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wraz z żoną uwielbiamy nasz ogród i staramy się o niego dbać najlepiej jak tylko potrafimy. Niestety ostatnio stała się rzecz straszna i pojawiło się w naszym ogrodzie bardzo dużo wody. Po przeczytaniu https://www.dostudni.pl/jak-sobie-poradzic-z-nadmiarem-wody-na-podworku-i-w-ogrodzie,b35.html już wiem jak sobie poradzić z nadmiarem wody w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń