20 maja 2011

Piękny ogród mojego klienta :-)

Ostatni tydzień miałam okazję spędzić w pięknym ogrodzie klienta. Ogród ten ma już kilkanaście lat, jest jednak cały czas modernizowany, udoskonalany. Jest duży, ma ponad 3000 m2, a poprzez podziały wydaje się jeszcze większy. Są tam dwa stawy, altana z grillem i wędzarnią, miejsce na ognisko, wrzosowisko, basen z rabatami w stylu środziemnomorski i wiele, wiele innych ciekawych zakamarków. Ja zostałam tam zaproszona z prośbą o przycięcie żywopłotów - baaardzo już wysokich, ogarniecie chwastów zarastających rabaty, usunięcie obumarłych po zimie roślin i dosadzenie nowych.
A oto kilka zdjęć:

Powyżej ścieżka prowadząca do altany i części basenowej, pod pergolami obrośniętymi pnączami.

Większy staw


Przycięty przeze mnie żywopłot - dobrze, że nie mam lęku wysokości ;-)

Mniejszy staw


Zdjęcie prawie z lotu ptaka - a tak naprawdę z 8 stopnia drabiny, podczas cięcia kolejnych żywopłotów.

Kącik ogniskowy przy stawie w ujęciu panoramicznym.


W przyszłym tygodniu powstanie nowa rabata przy basenie a także udoskonalona zostanie nawierzchnia na ścieżkach. Relacja wkrótce ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz